Sayfa yükleniyor

HABERLER

Ara

Atık Cam Atölyesi Dönem Sonu Sergisi Ziyarete Açıldı


Atık Cam Atölyesi Dönem Sonu Sergisi Ziyarete Açıldı

Çanakkale Belediyesi Atık Cam Atölyesi tarafından düzenlenen dönem sonu sergisi 22 Haziran 2026 Pazartesi günü Troya Sergi Salonu'nda ziyarete açıldı.

Çanakkale Belediyesi Haziran ayı kültür ve sanat etkinlikleri kapsamında düzenlenen sergide, atık cam atölyesi katılımcılarının eğitmen Hüseyin Güneri eşliğinde yıl boyunca yaptıkları eserler sergilendi. Açılış konuşmaları ile başlayan etkinlikte Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Müdürü Özlem Eryiğit, ürettikleri başarılı eserler nedeni ile atölye katılımcılarını tebrik ederken, eğitmen Güneri'ye hediye takdiminde bulundu. Konuşmaların ardından etkinlik ziyaretçilerin sergiyi gezmesi ile devam etti.

Atık Cam Atölyesi dönem sonu sergisi, 28 Haziran 2026 tarihine kadar Troya Sergi Salonunda ziyarete açık olacak.



23.06.2026 15:16